M_P

Gun picture thread

4514 posts in this topic

 

Just FYI - I could do that for you if you wanted....being a custom painter an' all.

So if I wanted my RIF like this

0315-3.jpgYou could do it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

So if I wanted my RIF like this

0315-3.jpgYou could do it?

 

Could be a bit unwieldy with the wheels bolted on but yeah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Could be a bit unwieldy with the wheels bolted on but yeah.

I was on about the itasha.

 

Google itasha you will know what I mean :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haruhi Suzumiya with a good old kalash.

 

Jesus that was a good anime, I may just go and watch it again.

 

Good old 2006.

 

On the subject of anime I have found an anime about airsofting, there is only 1 anime about airsofting and I have it ready to watch hahahaha.

Stellawomensacademycover.jpg

 

Vz61 Skorpion: the sidearm of champions (when the fucking drum mag doesn't jam because it's too full off BB's to stop it rattling)!

 

Links?

cropzy likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think he most probably knew what you were on about mate.

 

Yeah.......I knew B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vz61 Skorpion: the sidearm of champions (when the f*cking drum mag doesn't jam because it's too full off BB's to stop it rattling)!

 

Links?

http://en.wikipedia.org/wiki/Stella_Women%E2%80%99s_Academy,_High_School_Division_Class_C%C2%B3

 

http://www.nyaa.se/?page=view&tid=477730

 

Didn't think you would like anime?

 

Another one to check out would be GuP.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Girls_und_Panzer

 

https://www.youtube.com/watch?v=rIY36UbDbQQ&feature=youtu.be

I'll stop now...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^What, cos I'm a crusty old fart? Fuck you :lol:

 

It's not on my list of top 5 favourite things, but apart from musicals I'm interested in all media. Noir comic books more than anime per se, but hey, airsoft + media = got to be worth a look.

 

Cheers for the links btw ;)

Edited by Ian_Gere
thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

playing soldiers...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice. I'd love an Aug.

remus likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, those previous comments have made me giggle :-)

Ian_Gere likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

This has definitely become the weirdest page I have ever scrolled through on the forums. Ever.

What even.

Cute girls doing cute things.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So you're actually a girl or you just callled yourself one?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fest? Hardly, but we can try...

e1d7cd1938037c21c6bd06f91a23ade536b91a07

Share this post


Link to post
Share on other sites

So you're actually a girl or you just callled yourself one?

I was on about anime, it's mostly cute girls doing cute things.

 

God, this has turned into an anime fest.........

Nowhere near friend :)

 

Fest? Hardly, but we can try...

e1d7cd1938037c21c6bd06f91a23ade536b91a07

Dat oversized AK. Obviously a Hentai with crappy B grade animation and boring storyline. Typical crap haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cropzy, sounds like you know a little too much about anime...

cropzy likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Does anyone read hentai for the stories?

cropzy likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cropzy, sounds like you know a little too much about anime...

4 years and counting...i know its really sad....

 

Does anyone read hentai for the stories?

Some of them are good, however hentai does not interest me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice. I'd love an Aug.

yea they are a nice gun, in theory. after my struggle to get parts i really cant say id ever advise getting one.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annnnnndddddd moving on swiftly.

Nothing special, but I won't be airsofting for a month of two *cri ,_,* so i thought id take some proper photos of my scar before she's put away.

I usually use a pressure switch for the T6 light and use a green laser PEQ box, but I was too lazy to mount them on and wire them up.

(Excuse the dodgy photo quality and the floppy magpul)

IMG_31061_zps359db616.jpg

IMG_31081_zpsb18317dd.jpg

Here are some close ups of the EoTech 552 I laser engraved but never got round to posting.

IMG_31071_zps3a8ea104.jpg

IMG_31091_zps356ef5c6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now