Moderators djben9 Posted September 18, 2018 Moderators Share Posted September 18, 2018 thanks for the update P i'll clear my arms on my fleece! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supporters SeniorSpaz87 Posted September 18, 2018 Supporters Share Posted September 18, 2018 @proffrink don’t send mine any speedy way. No need to pay a bunch for fast US shipping - I’m in no hurry haha proffrink 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sneaky Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Looking forward to getting mine! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root Admin proffrink Posted September 19, 2018 Author Root Admin Share Posted September 19, 2018 PF delivered at 3pm - just enough time to not get them in the post box for 5 after packing all the orders. They're sitting in there now for first collection, however. All of you in the UK should receive them Friday morning. TheFull9, djben9, KendoKhan and 1 other 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan1712 Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 2 hours ago, proffrink said: PF delivered at 3pm - just enough time to not get them in the post box for 5 after packing all the orders. They're sitting in there now for first collection, however. All of you in the UK should receive them Friday morning. Looking forward to getting😁👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators djben9 Posted September 21, 2018 Moderators Share Posted September 21, 2018 shipping email received Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root Admin proffrink Posted September 21, 2018 Author Root Admin Share Posted September 21, 2018 Yeh, bit late. Can assure you they were in the box yesterday for collection - just didn't think to actually mark them up djben9 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators djben9 Posted September 21, 2018 Moderators Share Posted September 21, 2018 thats cool, some have arrived it seems for some members, all down to RM/PF now to do their job! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Head Moderator Jedi_Master Posted September 21, 2018 Head Moderator Share Posted September 21, 2018 Mine have arrived in the post, but I shall have to wait until late tonight when back home from work before I get to see them. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guyver1 Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Arrived this morning. Thank you . 👍 proffrink 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Mine arrived this morning, thank you very much👍🏻 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mostly Retired Moderators L3wisD Posted September 21, 2018 Mostly Retired Moderators Share Posted September 21, 2018 Postie's been to me... Nothing here (There's no rush though ) Jedi_Master and proffrink 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators djben9 Posted September 21, 2018 Moderators Share Posted September 21, 2018 31 minutes ago, L3wisD said: Postie's been to me... Nothing here (There's no rush though ) well at least its not favouritism!... mine just arrived through the post Jedi_Master 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan1712 Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Mine arrived this morning ta very much @proffrink Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterG Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Mine arrived about an hour ago. Thanks! Cheers G Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mostly Retired Moderators L3wisD Posted September 21, 2018 Mostly Retired Moderators Share Posted September 21, 2018 All these patch recipients and no photos.. tsk tsk. djben9 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arwen Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 @Trojax88's arrived this morning They are rather nice patches! So @Trojax88 has ordered us some more Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mostly Retired Moderators L3wisD Posted September 21, 2018 Mostly Retired Moderators Share Posted September 21, 2018 Just realised I used my home address and not work address, patches may be waiting for me at home! 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Head Moderator Jedi_Master Posted September 21, 2018 Head Moderator Share Posted September 21, 2018 2 minutes ago, L3wisD said: Just realised I used my home address and not work address, patches may be waiting for me at home! 😎 Just check your Moderator pigeonhole, may have been left in there for you Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterG Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 9 minutes ago, L3wisD said: Just realised I used my home address and not work address, patches may be waiting for me at home! 😎 Either that or keep an eye out for a tactical postie 😉 Dan1712 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mostly Retired Moderators L3wisD Posted September 21, 2018 Mostly Retired Moderators Share Posted September 21, 2018 They were at home! Love them! I wonder, what is the ratio of long patch Vs compact patch owners? Arwen, MagpieTactical, djben9 and 1 other 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sneaky Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Got mine, very happy with the quality! proffrink 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KendoKhan Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Mine arrived yesterday and are proudly sported on my helmet and grab bag. Thank you ❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sneaky Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Works very nicely, thanks MagpieTactical and L3wisD 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arwen Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 Mine arrived, the gray goes very well! MagpieTactical 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts