Jump to content

P13

Members
  • Content Count

    262
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    100%

Reputation Activity

  1. Like
    P13 got a reaction from Hashcloud for a status update, Really good evening at absolute last night... one of the best game days I’ve had ther   
    Really good evening at absolute last night... one of the best game days I’ve had there. 
     
    Night game was epic
  2. Like
    P13 got a reaction from Hashcloud for a status update, Actually gonna get out for a shoot... Absolute Airsoft friday night... VSR and the ne   
    Actually gonna get out for a shoot... Absolute Airsoft friday night... VSR and the new pistols gonna get a run out.
  3. Like
    P13 got a reaction from Immortal for a status update, Actually gonna get out for a shoot... Absolute Airsoft friday night... VSR and the ne   
    Actually gonna get out for a shoot... Absolute Airsoft friday night... VSR and the new pistols gonna get a run out.
  4. Like
    P13 got a reaction from Steveocee for a status update, Range tested my vsr after a little tinker... hitting a man at 100m... happy as a pig   
    Range tested my vsr after a little tinker... hitting a man at 100m... happy as a pig in shit with that
  5. Like
    P13 got a reaction from Lasbrisas17 for a status update, Range tested my vsr after a little tinker... hitting a man at 100m... happy as a pig   
    Range tested my vsr after a little tinker... hitting a man at 100m... happy as a pig in shit with that
  6. Like
    P13 got a reaction from BibbsOnTour for a status update, So nailed a new job... a lot money... means more guns 😍   
    So nailed a new job... a lot money... means more guns 😍
  7. Like
    P13 got a reaction from Robert James for a status update, So nailed a new job... a lot money... means more guns 😍   
    So nailed a new job... a lot money... means more guns 😍
  8. Like
    P13 reacted to Solly4568 for a status update, good god I love Absolute Airsoft, the people and marshals are funny and the games are   
    good god I love Absolute Airsoft, the people and marshals are funny and the games are good. And even better the site changes almost every time i go there, this time the extended their trench and added in a massive bridge and a tank back at one of the spawns   
  9. Haha
    P13 reacted to ghostwalker for a status update, pre gameday prep underway. You all know the drill charge this, load that, lose someth   
    pre gameday prep underway. You all know the drill charge this, load that, lose something, find something you forgot you had. Rinse and repeat.
  10. Like
    P13 reacted to Solly4568 for a status update, Found the best way to wake your brother up after he pisses you off. Grab a mk5 and th   
    Found the best way to wake your brother up after he pisses you off. Grab a mk5 and throw it in his room at 3 o’clock in the morning. Best way ever to get revenge 😂😁 
  11. Haha
    P13 got a reaction from Duff for a status update, using my last bit of gas in my new cyclone grenade to scare the shit out of the Mrs w   
    using my last bit of gas in my new cyclone grenade to scare the shit out of the Mrs was totally worth it... 
  12. CoolAF
    P13 reacted to SeniorSpaz87 for a status update, Soooooo... Yall remember that Vector that I may be able to get for $600?... Well, was   
    Soooooo... Yall remember that Vector that I may be able to get for $600?...
     
     
    Well, was browsing the local sales page on one of the lesser known apps (like Craigslist), and came across one for $200 with two mags... Guess who's just decided to spend $200? haha
  13. Like
    P13 got a reaction from PT247 for a status update, Sniper and Glock only today... never packed so light   
    Sniper and Glock only today... never packed so light
×
×
  • Create New...