M_P

Gun picture thread

4531 posts in this topic

If you ever decide to give it away, you know who to ask :P

Looks really good, almost complete by the look of it, just pistol grip and iron sight left?

 

Nice carpet by the way ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's my grandads carpet :P if you mean reinforced front sight, they aren't used on the 10" c8's, only the 16" as they are designed to hold the ugl ;) and I've got the correct pistol grip, however I can't get the damn thing to fit <_< and since they've been photographed with regular 'm4' pistol grips, I can't see the point in modding the other grip to fit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looks nice :)

I see a couple of cable ties on the trigger guard.. from MAW?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fair enough then lol :P

Wouldn't mind doing an sfw build at some point , but too many things I.want to do first :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup from maw :)

 

With the c8 build, your best to find a base gun that already has almost everything you need, saves you a lot of time money and effort :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

You going to Christmas one on the 11th?

Share this post


Link to post
Share on other sites

At the minute I don't no :( depends what Christmas rota is like when I see it, and if I'm working I can't change it <_< though might nip over after work :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'll be going, and I'll hopefully be dressing up too.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yup from maw :)

 

With the c8 build, your best to find a base gun that already has almost everything you need, saves you a lot of time money and effort :P

 

Yeah definitly... gbbr sfw :o

I'll post up pictures of my new arrival tomorrow :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loving that c8 man :)

 

Got back home this weekend for a quick skirmish - updated my carbine. I love E-Mags so much :D

Sadly the 552 is practically useless on this, can barely aim down it. Me thinks a pretty ACOG on lever-mount should be on order...

post-602-1321861123_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

And a ris, and a barrel extension ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Would kind of remove the point in having the carbine...

I'm considering bolting a grip-pod onto the handguard, but as it is, I think it's fine.

 

As for the magazines CraigW-H, mine don't. Or at least, it didn't move when I tried ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, they have to to allow ranger plates

Share this post


Link to post
Share on other sites

New toys, well the cxp is 6 months old, the cyma is 1 day!

 

ascymaaktactical.jpg

ascymaaktactical2.jpg

 

asicscxppmagsmags.jpg

asicscxpakmags.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im not a fan of tax-ak's but the cxp looks great with the ka AK mags

Share this post


Link to post
Share on other sites

I saw the Ak/m4 mags and thought, yep they would look good, so why not. Tack ak is for kicks, they are like marmite, some love, some hate, and most of the haters are the magpulled up m4 users! I got it to see how much useless crap I can cram on it ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funny... I dislike both :P

Got to say that's a nice little rds too :P

I saw the AK/m4 mags in a g36 onc, looked alright lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not normally a fan of tan guns but that pistol is really, REALLY nice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes it is although I wish I had got to use it more, one mag of BB's and then it broke on me, that was four weeks ago!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set up for the Christmas game on Sunday!

post-2954-1323210121_thumb.jpg

post-2954-1323210180_thumb.jpg

post-2954-1323210247_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

i am geniunely wondering how good camo that'd be?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now