Jump to content

Mike W

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    N/A

About Mike W

  • Rank
    AF-UK Starter

Profile Information

  • Guns
    TM 416D custom
    Tippmann m4 cqb
    Polarstar Badger
    Polarstar GRY
    WE PDW HPA
    1911, glock17, Sig 228
  • Loadouts
    Casual
  • Sites
    HQ "Driffield"
    Tac House
    The Stan
    Gaol
  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

631 profile views
  1. I would say pick the one you like the look/feel of and just go with that . I have the 416d custom and as AEGs go its good ... the recoil and it certainly adds to it as well.. Like most gun they do have a couple of niggles but nothing that cant be sorted. I pick the mk18 up at the weekend and tbh I dont really care for it... M4 sopmod or any of there NGRS models. 416d I would say go with the tan custom one. The rest I have not had any dealings with so cannot comment.
  2. Hi, The Rifs and some other items where stored in a steel container. They would have had cutting equipment to get in due to the size of the lock and the amount of steel proctecting the lock . This container has been used to store items for numerous years with no issues. Its down the scum that have stolen it all .. Luckily it is not going to effect the games but may effect the limit on hires until they are all replaced. It is impossible for us to take everything off site and tbh they only took the RIFS and the maroons and some other bits. Most of what was in there was thrown all over like they where searching for something. Currently in the process of looking for cameras/alarms
  3. Managed to snag a 12 litre 300 bar dive tank in the sale on Monday.
  4. I dont need anything at present... But I am looking for a dive tank :)
  5. I use old washing up bottles to store my bbs in and the top is just right to cup hand round mag and fill mags up that way. TBH dropping a few when I remag does not bother me.
  6. I use g&g green and prommy purple for my normal builds and blue for flat hops on my widebores on my HPA rifles.
  7. I have installed/set up quite a few titans in various guns and if the normal version is anything to go by then the TM version should be awesome. Will I be putting one in my tm .. hmmm maybe.....
  8. Hpa vfc with centurion arms rail and magpul ubr stock
  9. Salient arms hpa and TM 416d custom .
  10. Always amazes me that people turn them up that high. I am a hpa user of both polarstar and tippmann and tbh my ROF on my polarstars are always set at 20rps.
  11. Nice write up . I just got one last week and just got it ready to field this weekend... Leaving it standard for now but it may get some upgrades after this weekend . As I run hpa all the time, it will interesting to see if I can get on with it or not lol.
  12. Hi. Airsoft Direct in Hull offers a tech service.
  13. Am a gun tech so my days go ... Normal day job then its either servicer/downgrade or upgrade depending on customer lol.... I have just finished HPA tapping my pdw mags for my own gun.... I sometimes go help in the shop when they short on a weekend .... I love the hobby tho... My wife... not so much lmao.
  14. Got some hpa taps for my mags for my WE Kac pdw... Sooo much nicer on hpa
  15. I remove my fuses as my mosfets have built in fuses and it frees up room in the buffer tube. Also one less connection to worry about. Only way my aegs can lock up is if they break but then I take my finger off the trigger to stop any other damage being done. Nothing stopping you removing the fuse. Less to go wrong... Just remember any issues dont keep the trigger pressed and keep an eye on the motor and battery temps.. As long as the gun has a good shim then unless something fails or the motor height changes then it should be ok . This is just my preference with my own guns tho
×
×
  • Create New...