Jump to content
Airsoft Forums UK

Recommended Posts

What are the cheapest BBs one can get? Looking for some easy to buy ammo for grenades and grenade launchers only. (It's quite funny to say that you eliminated someone using crappy bbs, and I do not wanna use up my diamond precision ones.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Don't buy cheap shit. If you put cheap shit through your gun it will just fuck up the internals and have nothing but poor performance. Minimum .25g, I recommend ASG Blaster Devils. Get them as cheap as you can but do not buy unbranded cheap shit.

 

Edit: Oh my bad, for grenades. Umm fuck it just buy 10,000 .12g bb's from China and laugh as people pick them out of their bodies.

 

Edited by Duff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Duff said:

Don't buy cheap shit. If you put cheap shit through your gun it will just fuck up the internals and have nothing but poor performance. Minimum .25g, I recommend ASG Blaster Devils. Get them as cheap as you can but do not buy unbranded cheap shit.

 

 

You misunderstand. I am specifically gonna buy cheap bbs for my grenade shell, which you just pile up to the brim with bbs. There is no inner barrel or complex system to fuck up. There is no point in buying and wasting expensive bbs if all you're going to do is hurl 100 of them a few meters in a gigantic cloud of gas and bbs.

 

Image result for airsoft grenade shell

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, HELIflipper03 said:

You misunderstand. I am specifically gonna buy cheap bbs for my grenade shell, which you just pile up to the brim with bbs. There is no inner barrel or complex system to fuck up. There is no point in buying and wasting expensive bbs if all you're going to do is hurl 100 of them a few meters in a gigantic cloud of gas and bbs.

 

Image result for airsoft grenade shell

 

I edited sir, immedately after posting.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Duff said:

 

I edited sir, immedately after posting.

ahhh yes sorry. I totally agree, I find it hilarious watching people's horrified faces when they see multicolored bbs hit them all over!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, HELIflipper03 said:

ahhh yes sorry. I totally agree, I find it hilarious watching people's horrified faces when they see multicolored bbs hit them all over!

 

Yellow bb's are instantly seen as cheap chinese shit, (as I found out at the Mall and was promtly told to "FUCKING BIN THEM") So if I were you I'd see if you can get some pink ones to mix in.

 

Rhubarb and custard bombs away!

 

How about these?

https://bbguns4less.co.uk/products/angry-ball-6000-x-0-12g-bb-pellets-in-speed-loader-pots.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Arwen said:

 

Fucking hell I'd literally just throw that entire bottle at someone with the lid off LMFAO!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Duff said:

 

Fucking hell I'd literally just throw that entire bottle at someone with the lid off LMFAO!!!

 

Off the balcony at The Mall ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think Airsoft World sell crap BBs (QC failures) specifically for launchers/claymores etc FYI :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×